Wersje językowe
Menu
masz pytania? zadzwoń!

(+48) 609 482 999 pn-pt w godz. 7:00 - 15:00 lub napisz sklep@epnos.pl

Producenci
WYPRZEDAŻ -30%
Róża PARKOWA czerwona 'Abraxas'
Róża PARKOWA czerwona 'Abraxas'
9,99 zł 6,99 zł
szt.
Róża RABATOWA herbaciana 'Circus'
Róża RABATOWA herbaciana 'Circus'
9,99 zł 6,99 zł
szt.
Róża WIELKOKWIATOWA biała 'Virgo'
Róża WIELKOKWIATOWA biała 'Virgo'
9,99 zł 6,99 zł
szt.
Róża WIELKOKWIATOWA czerwona 'Bicolette'
Róża WIELKOKWIATOWA czerwona 'Bicolette'
9,99 zł 6,99 zł
szt.
Róża PNĄCA biała 'Camelia'
Róża PNĄCA biała 'Camelia'
9,99 zł 6,99 zł
szt.
Róża PARKOWA różowa 'Elmshorn'
Róża PARKOWA różowa 'Elmshorn'
9,99 zł 6,99 zł
szt.
Róża RABATOWA różowa 'Sylwia'
Róża RABATOWA różowa 'Sylwia'
9,99 zł 6,99 zł
szt.
Róża RABATOWA żółta 'Allgold'
Róża RABATOWA żółta 'Allgold'
9,99 zł 6,99 zł
szt.
Róża RABATOWA biała 'Glacier'
Róża RABATOWA biała 'Glacier'
9,99 zł 6,99 zł
szt.
Róża RABATOWA ciemnoczerwona 'Concerto'
Róża RABATOWA ciemnoczerwona 'Concerto'
9,99 zł 6,99 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Możesz tego dokonać wysyłając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@epnos.pl

Zwracane produkty należy odesłać do nas niezwłocznie na adres: PNOS Sp. z o.o. Odział LUBLIN Ul. Zemborzycka 110 20-445 Lublin, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania zwracanych produktów lub dostarczenia przez Ciebie dowodu odesłania ich, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@epnos.pl lub drogą pocztową na adres PNOS Sp. z o.o. Odział LUBLIN ul. Zemborzycka 110, 20-445 Lublin.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: PNOS Sp. z o.o. Odział LUBLIN Ul. Zemborzycka 110, 20-445 Lublin.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem 2 lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium